Dagens PT-timme

Helt slut, ont överallt, ville ge upp, höll på att brinna upp! Men jag klarade av det. Har aldrig haft den känslan att jag vill ge upp. Känner nig så klumpig för att göra vissa övningar. 

Ny tid nästa torsdag och har fått lite ”läxa” till nästa gång. Skall fokusera mer på att komma igång med att röra på mig än vikt. Mat skall jag med tänka på men börjar i en ände så jag inte ger upp igen ( för typ 100e gången ).

Jag ville dö några gånger om under passet!

  

Natalie
Livet i San Francisco. Jag och min man flyttade hit 2015/08/18. Det är planerat att vi skall stanna här i 18 månader. Under tiden studerar jag för att bli javautvecklare. Jag kommer även att ta tag i mig själv och försöka komma i form igen!

2 kommentarer

  1. Jag kände mig också jätteklumpig när jag började träna. Jag hade noll kroppskontroll och var ganska rädd för att tappa balansen eller att ramla i de flesta övningar. Det hänger fortfarande kvar en del, men jag bryr mig mycket mindre om ifall jag ser dum ut nu :D

    Det låter som en toppenidé att inte fokusera så mycket på vikten och istället jobba på att få träningen till att bli en rutin, då kommer nog det andra på köpet. Med mig, så funkar kosten bättre när jag får träningen gjord, då känns det mer meningsfullt på något sätt.

    De mål jag och min PT har satt upp har faktiskt inget att göra med vikten direkt, utan jag vill bli mer hälsosam, bli starkare och få bättre kondition. Sen är mitt träningsprogram upplagt för att jag ska gå ner i vikt på sikt, men det är inte det primära målet.

    Sen bevakar jag varenda gram upp och ner på vågen i alla fall, men det går inte att låta bli :(

    1. Jag är tvärt om nu, jag vill inte ens se vågen. Känner ju på en del kläder att det är tajt, så när jag känner att det är lite lösare kommer jag nog kliva upp igen! :)

Hej! Hoppas du gillade inlägget, lägg gärna en kommentar om vad du tyckte!